onsdag den 22. juli 2015

Onsdagsønsker

Køb den her for 199,95 kr.
Denne uges onsdagsønske er endnu en klassiker. Den er på listen over de 100 klassikere jeg gerne vil nå at læse i løbet af mit liv, og jeg synes den lyder rigtig spændende.
Jeg elsker når jeg indirekte kan få en bid samtidshistorie med, når jeg læser skønlitteratur, og det skulle bestemt være muligt i Anna Karenina. Romanen er skrevet af Lev Tolstoj og forlagets beskrivelse lyder således:
Klassikeren om den smukke, sanselige kvinde, Anna Karenina, der vælger at forlade sin borgerlige tilværelse for at leve for sine lidenskaber – og knuses af dem. En vældig, dramatisk og forunderlig roman om zartidens Rusland, længe før den store revolution.

3 kommentarer:

  1. Den har godt nok også stået på min ønskeliste længe! Sammen med Forbrydelse og Straf og Idioten. Alt det russiske! :D af en eller anden grund har jeg svært ved at tage mig sammen til at få dem købt.

    Og nu jeg er her, vil jeg bare lige komplimentere din finde blog :) hvor er det et lækkert og behageligt design, du har sat sammen.

    Julie // bookroom.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dem er jeg også nødt til at eje! Jeg synes bare jeg får så meget ud af at læse klassikere. Pludselig er der andet litteratur, som får meget dybere mening og referencer i film, som bliver sjovere.

      Tusind tak for det fine kompliment. For at være helt ærlig, famler jeg lidt i blinde, når det kommer til layout og design. Jeg synes det er ret svært at finde ud af. ;)

      Jeg må lige ind og kigge hos dig også! :)

      Slet
    2. Hov, dig har jeg da kigget på. Tit. ;)

      Slet