fredag den 22. januar 2016

Bogbloggere søges

Billedet er hapset fra internettet.
Er der mon nogen derude, som har forslag til spændende bogbloggere, jeg bør følge? Jeg er alt for dårlig til at browse rundt og lede, da jeg hurtigt mister overblikket (og tålmodigheden). Men jeg ved jo, at der gemmer sig en masse skjulte skatte i cyberspace. 
Da min bogsmag er meget bred, er det lettere at nævne, hvad jeg ikke er til. Jeg er ikke så meget til YA og fantasy, men hvis der også blogges andet litteratur, vil jeg vældig gerne følge med alligevel. Jeg nyder gode anmeldelser, og en del af oplevelsen for mig er også et smukt billede. Jeg håber I vil bidrage med spændende forslag.

Som eksempel på en blog, jeg elsker, kan jeg nævne Anne Nikolines;
det skyldes både diversiteten i boggenrer, de omhyggelige anmeldelser og selvfølgelig de helt utroligt smukke billeder.

HIT ME! :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar