lørdag den 26. november 2016

Vinderen af Danish Book Blog Award 2016


Der har været meget at se til på det sidste, og derfor har jeg slet ikke fået skrevet en opdatering om, hvordan det gik med Danish Book Blog Award 2016. Alle finalister var enormt dygtige – både i deres formidling og layout, så jeg havde absolut ingen forventninger om at vinde.
Det er også utroligt nemt at være "taber", når man respekterer og beundrer vinderen. 

Danish Book Blog Award 2016 gik til Rikke fra Paperback Castles. Rikke har blogget om bøger siden 2013, og hendes blog (og vanvittigt smukke instagram profil) er bestemt et besøg værd. 

Faktisk var Rikkes blog og instagramprofil de primære inspirationskilder kilder, som i sin tid ledte mig til at begive mig ud i samme eventyr. Og ordet eventyr er netop kodeordet, når man tager et kig på Rikkes profiler.

Stort tillykke med den meget velfortjente titel!

2 kommentarer:

  1. Åh, taktaktak for de søde ord. <3 Det var en ære at være nomineret med dig & de andre, selvfølgelig. I virkeligheden er det nok mig, der misunder din Instagram-profil. Dine billeder er en drøm!

    Kh Rikke <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt! Og tusind tak for de søde ord. <3 Jeg glæder mig til at følge dit videre eventyr med en masse dygtige mennesker i ryggen. :)

      Slet