tirsdag den 24. december 2019

Scottys julekalender 2019: 24. december


Ho, ho, hoooooo!
Glædelig 24. december og rigtig glædelig jul!

Hold nu op, hvor har I været artige i år, og det er selvfølgelig ikke gået ubemærket hen. Derfor vil Julemand Scotty og alle forlagsnisserne gerne forkæle jer med en julegave af de helt store. I kan nemlig vinde intet mindre end otte skønne læseoplevelser for hele familie. Pakken består af:


Dagens præmie er altså sponsoreret af flittige forlagsnisser fra hele landet. 🎅🏽❤️

Du deltager ved at …
følge bloggen via e-mail eller Bloglovin’ (begge kan tilmeldes ude i højre side à)
fortælle hvordan og med hvem du skal holde jul, MEN du skal indflette minimum ÉN valgfri bogtitel
­

Fx:
“KÆRE DONALD TRUMP.
Jeg brugte DET GYLDNE KOMPAS, da JORDEN FIK FEBER, og jeg var PÅ VEJ HJEM fra DET MYSTISKE BIBLIOTEK for at holde jul med @vivianhoffenzet, far, Karin, @danniexplorer, Mathias og ISMONSTRET Møffe, det BÆST. Vi skal holde en dejlig traditionel jul med andesteg og sovs.
EN RIGTIG KÆRLIGHEDs hilsen fra Maria”

Held og lykke og rigtig glædelig jul! 🍀

Husk, at du også kan deltage på Instagram for et ekstra lod i puljen.

Vinderen trækkes d. 2. januar 2020 og offentliggøres på Instagram. Dansk bopæl er en forudsætning for at deltage.

1 kommentar:

  1. HUN HAR DET HELE min skønne svigerinde, jeg har holdt jul hos hende og familien. Når jeg holder jul dér tænker jeg; LAD DET ALDRIG HOLDE OP...:-)
    Godt nytår fra
    Gitte Leth, cm175@hotmail.com

    SvarSlet