fredag den 30. november 2018

Scottys julekalender 2018

Kære læsere
Sidste år beskrev jeg mig selv som den største juleelsker, og enhver ved, at den slags kategoriseringer jo forpligter! Det var mit juleelskende sind, der fik mig til at starte #scottysjulekalender sidste år, og eftersom der har været massiv forespørgsel hele november måned på, om jeg ville gentage succesen, kan jeg jo ikke svigte et jule- og bogelskende folk (man må i øvrigt gerne deltage, selvom man er julehader eller juleligeglad, men det er streng forbudt at deltage, hvis man hader bøger). Det var egentlig ikke min plan at lave julekalender igen i år, for det var en ret hektisk opgave at holde styr på ene kvinde, men heldigvis har mennesket en helt fantastisk evne til at smide et rosenrødt filter på fortidens begivenheder, så tilbage er nu kun mindet om alle de mega søde og taknemlige følgere, som blev beriget med gode læseoplevelser i juledagene.
Derfor er jeg både glad for og taknemlig over, at gavmilde forlagsnisser endnu en gang har sagt ja til at skabe lidt magi og julestemning både her på bloggen og ovre på min instagramprofil
Hver dag sættes en ny bog på højkant, så sørg for at klikke ind dagligt og deltag i lodtrækningen. Hvem ved, måske er der dage med mere en én bog på højkant … nogen fylder for eksempel 31 (hej voksenliv!) den 11. december, men det er jo ikke til at vide, om julemanden husker det. Hvad der derimod ikke kan være tvivl om er, at der bag enhver julemand, gemmer sig et hold af arbejdsomme nisser, og derfor skal der selvfølgelig lyde en stor og dybfølt tak til alle de søde forlagsnisser fra:

             ♡    Carlsen
             ♡     Cobolt
             ♡     Eksistensen
             ♡     FADL’s Forlag
             ♡     Forlaget Albert
             ♡     Gladiator
             ♡     Gyldendal
             ♡     Harper Collins
             ♡     Lindhardt og Ringhof
             ♡     Politikens Forlag
             ♡     Rebel With a Cause
             ♡      Turbine



I kan roligt glæde jer, nisserne har gjort bunkevis af lækre sager klar, og det hele går selvfølgelig løs lørdag d. 1. december.

PS: Hvis du vil være sikker på ikke at gå glip af julekalenderen, så følg mig på Bloglovin' eller pr. mail, så den daglige påmindelse kommer dumpende i indbakken. Begge dele er lige ude i højre side. →

Rigtig glædelig jul må den blive fyldt med bøger og gode læseoplevelser!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar