tirsdag den 12. november 2019

Scottys julekalender 2019: Opvarmningsøvelse 1




Ho, ho, hoooooo!

Nu hvor det er afsløret, at der vil være julekalender igen i år, må jeg hellere sørge for, at I er ordenligt varmet op til december. Og kunne man forestille sig en bedre opvarmning end konkurrencen om en julekalenderbog? – Nej vel? Derfor har de søde julemus fra Carlsen sørget for, at du kan vinde en af årets tv-julekalendere i bogform, nemlig Julestjerner.

Det eneste du skal gøre er at …

følge bloggen via email eller bloglovin' (det kan du gøre ved tilmelding i højre side)
fortælle om din all-time yndlingsjulekalender fra tv

Held og lykke!

Du kan både deltage her og på Instagram. Vinderen trækkes mandag d. 18. november 2019 og offentliggøres på Instagram.

2 kommentarer:

  1. Tinka står som en virkelig god julekalender...... Så glæder mig virkelig meget 2'eren der kommer i år

    SvarSlet
  2. Jeg er enig i at Tinka er en af de bedre nye julekalendere og glæder mig til toeren. Af ældre så har jeg været meget glad for nissebande-kalenderne

    SvarSlet