tirsdag den 24. april 2018

Scotty i Go'morgen Danmark



I anledning af World Book Day gæstede jeg Go'morgen Danmark sammen med Katrine Engberg og Frank Sebastian. Her fortalte vi om vores yndlingsklassikere og kom hver især med bud på en fremtidig klassiker. Klippet kræver desværre TV2 Play, men jeg afslører selvfølgelig vores medbragte bøger under linket.



Vores favoritklassikere:
  • Billedet af Dorian Gray af Oscar Wilde (Katrine)
  • Lykke-Per af Henrik Pontoppidan (Frank Sebastian)
  • Fagre nye verden af Aldous Huxley (mig)

Vores bud på kommende klassikere
  • Stillidsen af Donna Tart (Katrine)
  • Vejen af Cormac McCarthy (Frank Sebastian)
  • Pi's liv af Yann Martel(mig)

Hvis I så med, så håber jeg, at I nød det. 😅 


Rigtig god aften!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Åh tak, søde Rikke! Det er så dejligt at høre. Og du er jo selv ret sej! <3

      Slet