søndag den 26. november 2017

SCOTTYS JULEKALENDER 2017

Kære læsere
Som nogle af jer måske ved, er jeg den største juleelsker! Jeg elsker pynten, jeg elsker lækkerierne, jeg elsker at se julekalender, jeg elsker samværet med familie, og jeg elsker hele stemningen og magien i december måned. Jeg er ikke specielt materialistisk (lige med undtagelse af, når det kommer til bøger – så vil jeg eje dem alle!), men alligevel elsker jeg alle former for julekalendere og pakkekalendere. I årenes løb har jeg hjulpet julemanden med at finde vej til min bror, min mor, min kæreste, min mormor og sikkert mange flere, og i år er turen kommet til jer!
Jeg er så hamrende glad for og taknemlig over at have mulighed for at skabe lidt magi og julestemning både her på bloggen og ovre på min instagramprofil med hjælp fra søde nissefolk. Hver dag sættes en ny bog på højkant, så sørg for at klikke ind dagligt og deltag i lodtrækningen både her og på Instagram. Hvem ved, måske er der dage med mere en én bog på højkant? Nogen fylder for eksempel 30 år den 11. december, men det er jo ikke til at vide, om julemanden husker det. Hvad der derimod ikke kan være tvivl om er, at der bag enhver julemand, gemmer sig et hold af arbejdsomme nisser, og derfor skal der selvfølgelig lyde en stor og dybfølt tak til alle de søde nisser fra forlagene:

               Cobolt
               Eksistensen
               FADL
               Gyldendal
               Klim
               Lindhardt og Ringhof
               Politikens forlag
               Turbine

I kan roligt glæde jer, nisserne har gjort bunkevis af lækre sager klar, og det hele går selvfølgelig løs fredag d. 1. december.

Hvis du vil være sikker på ikke at gå glip af julekalenderen, så følg mig på Bloglovin' eller pr. mail, så den daglige påmindelse kommer dumpende i indbakken. Begge dele er lige ude i højre side. →

Rigtig glædelig jul, må den blive fyldt med bøger og gode læseoplevelser!


2 kommentarer:

  1. Det lyder spændende. Jeg er ret glad for både julekalendere og bøger, så jeg må abonnerfe på din blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg bestemt også, Lene! Og velkommen til. :)

      Slet