lørdag den 4. november 2017

Maria Helleberg på Litteraturmaskinen i Odense

Foto: Stine Heilmann
På tirsdag gæster Maria Helleberg Litteraturmaskinen i Odense, hvor hun i samtale med Adrian Hughes fra Smagsdommerne på DR1 fortæller om sine historiske romaner. Der vil særligt være fokus på Stormene, som udkom i sommers.

Alle spisebilletter er vist så småt ved at være udsolgt, men der er stadig ledige pladser til de, der spiser hjemmefra. Billetter kan bestilles lige her og der kan også læses mere om arrangementet.

Jeg har tidligere skrevet om Litteraturmaskinen, som er Odenses litterære scene, og alle arrangementerne foregår på Kulturmaskinen – deraf navnet, Litteraturmaskinen. Arrangementerne arrangeres af Litnet i Odense og Odense Bibliotekerne, og konceptet er blevet til under et samarbejde mellem Litnet, Odense Bibliotekerne, Kulturmaskinen og Bog & Idé Vestergade. Jeg selv er bestyrelsesmedlem i Litnet og deltager derfor (så vidt muligt) i alle Litteraturmaskiner, og jeg glæder mig til en aften i historiens tegn.

Jeg håber på at se dig! 

Praktisk info:
Hvornår?
Tirsdag d. 7. nov. kl. 18.30 MED spisning – kl. 19.30 UDEN spisning

Hvor?
Kulturmaskinen
Farvergården 7
5000 Odense C

Pris?
Spisebillet 225,- / 200,- for medlemmer af Nysgerrig Fyn / 155,- for medlemmer af Litnet
Billet uden spisning 100,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar