søndag den 6. maj 2018

4000 FØLGERE GIVEAWAY - Prolog

Hej Bloggen! 

(I al hemmelighed har jeg altid drømt lidt om den indledning)


For længe siden begyndte jeg at komme med små hentydninger til, at I skulle forkæles med en  giveaway, når jeg nåede 4000 følgere på Instagram. Det er nu sket, og så må jeg jo hellere holde ord. Derfor er jeg kommet frem til at:

 --------------------------------------------

4000 FØLGERE SKAL FORKÆLES MED FIRE BØGER I FIRE UGER

 --------------------------------------------

Okay, jeg må hellere tilstå, at det ikke helt er lykkes mig at skaffe bøger til alle 4000 følgere. I stedet har jeg sørget for, at der de næste fire uger vil køre fire konkurrencer – hver af én uges varighed og i alt fire heldige følgere vil altså hver vinde fire gode bøger. 

Da konkurrencens anledning er den store følgerskare på Instagram, er det altså også kun der, den kommer til at foregå. Så hop over til @bookmeupscotty og følg med.

Mine partners in crime er (nævnt i konkurrencekronologi) GyldendalPolitikens Forlag/Hr. Ferdinand, Turbine og Lindhardt og Ringhof. Hvert forlag bidrager med fire skønne bøger, så følg med fra næste uge, hvor jeg afslører første præmiestak.


Tak fordi, I følger med. ♡



Ingen kommentarer:

Send en kommentar